Tyck till – plåtskada

 

Vår målsättning är att ständigt förbättra vår service. Fyll gärna i formuläret nedan och tala om hur du som kund blivit bemött av Europeiska Motor. Formuläret behandlas alltid konfidentiellt.

Tack för din hjälp!

 

[[[["field30","equal_to","ja"]],[["email_to",null,"[email protected]"]],"and"]]
1 Step 1
Kundenkät om plåtskada/skadeverkstad på Europeiska Motor
Registreringsnummer
Hur nöjd är du med den service du fick av vår personal i samband med skadereparationen?
Hur nöjd är du med väntetiden innan reparationen kunde påbörjas?
Fick du en bra förklaring om hur skadan skulle repareras innan vi påbörjade reparationen?
Förklarade vår kundmottagare allt på ett tydligt och begripligt sätt?
Var skadereparationen på din Toyota korrekt utförd på en gång, eller fick du lämna den flera gånger innan du blev nöjd?
Känner du att du hölls informerad i god tid vid eventuella förändringar, tilläggsarbeten eller eventuellt förseningar?
Fick du tillbaka din bil det datum som var överenskommet när du lämnade in den för reparation?
Hur nöjd var du med bilens skick in och utvändigt när du fick tillbaka den efter skadereparationen?
Tycker du att bilen är återställd till det skick den hade innan skadan?
Blev du informerad av vår kundmottagare att bilen behåller alla sina garantier när du reparerar din bil hos en auktoriserad Toyotaverkstad?
Har du några egna tankar eller synpunkter på eller kring ditt senaste besök hos vår skadeverkstad som du tror skulle kunna hjälpa oss till en förbättring?
0 /
Kryssa i rutan nedan om ni vill bli kontaktade av någon av våra representanter gällande detta ärende.
Previous
Next

 

Tack så mycket för att du tog dig tiden att hjälpa oss på skadeverkstaden med att svara på dessa frågor. Har du i framtiden några andra frågor eller funderingar är du hjärtligt välkomna att kontakta oss för hjälp om detta. Ha en fortsatt trevlig dag/eftermiddag/kväll!